APE-Galicia - Servizos

Praza de España, 1 – 1º Esq. – Ofic. 1 | 36002 – PONTEVEDRA
Telf.: 986891657 | Fax: 986891657
Inicio » Listado de noticias

PROGRAMA EMEGA (PROCED. SI429A)

No DOG de hoxe publicouse a resolución do 24 de xuño de 2019, da Secretaría Xeral da Igualdade, pola que se establecen as bases reguladoras das axudas do programa Emega para o fomento do emprendemento feminino en Galicia, cofinanciadas polo Fondo Social Europeo (FSE) no marco do programa operativo FSE Galicia 2014-2020, e se procede á súa convocatoria no ano 2019 (DOG nº 127 do 5 de xullo de 2019).

AXUDAS EXPLOTACIÓNS AGRÍCOLAS

No DOG de hoxe publícase a Orde do 16 de maio de 2019 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas para o apoio ós investimentos nas explotacións agrícolas, para a creación de empresas para as persoas agricultoras mozas, e para a creación de empresas para o desenvolvemento de pequenas explotacións, cofinanciadas co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) no marco do Programa de desenvolvemento rural (PDR) de Galicia 2014_2020, e se convocan para o ano 2019 (procedementos MR405A, MR404A e MR405B).
Coa finalidade de mellorar os resultados económicos das explotacións agrarias e facilitar a súa reestruturación e modernización, así como facilitar a entrada no sector agrario de agricultores axeitadamente formados e, en particular, a remuda xeracional, dado que esta incorporación require a realización de fortes gastos e investimentos por parte da persoa moza que en ocasións non farían viable esa incorporación se o esforzo económico tivese que soportalo integramente a persoa moza, aprobouse o Programa de desenvolvemento rural de Galicia (PDR) 2014_2020.
Esta orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras para a concesión de axudas e convocar para o ano 2019 as liñas de axuda que imos tratar, incluídas no Programa de desenvolvemento rural de Galicia 2014_2020, en réxime de concorrencia competitiva.

AYUDAS PARA PROYECTOS DE ENERGÍA FOTOVOLTAICA (PROCED. IN421S)

En el DOG del 16 de mayo se publicó la Resolución de 2 de mayo de 2019 por la que se establecen las bases reguladoras y se anuncia la convocatoria de subvenciones para proyectos de energía fotovoltaica, para el año 2019, cofinanciadas por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional, en el marco del programa operativo Feder-Galicia 2014-2020 (DOG nº 93 del 16 de mayo de 2019).

El objeto de estas bases es apoyar proyectos con fines de ahorro energético y fomento del uso racional de las energías renovables. Los proyectos se limitarán a instalaciones para la generación de electricidad mediante paneles solares fotovoltaicos. Podrán acceder a la condición de beneficiarios de las presentes subvenciones, entre otros, las entidades sin ánimo de lucro y las empresas y autónomos.

SUBVENCIONES PARA HOTELES PARA LA CERTIFICACIÓN DE LA MARCA Q, DE CALIDAD TURÍSTICA (PROCED. TU970A)

En el DOG del 13 de mayo se publicó la Resolución de 5 de abril de 2019 por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión, en régimen de concurrencia competitiva, de las subvenciones a establecimientos de turismo rural, establecimientos hoteleros, apartamentos y viviendas turísticas, campamentos de turismo, agencias de viajes, cafeterías, bares, restaurantes y empresas de servicios turísticos complementarios, en los procesos de certificación, seguimiento y renovación de las correspondientes normas UNE que conduzcan a la obtención y/o mantenimiento de la marca Q de Calidad Turística del Instituto para la Calidad Turística Española (ICTE), y se procede a su convocatoria para el año 2019 (DOG nº 90 del 13 de mayo de 2019).

Jornada Informativa sobre el registro diario obligatorio de la jornada laboral con José María Casas de Ron (Jefe de Inspección Provincial de Trabajo y S.S. de Pontevedra)

La Asociación de Autónomos e Pequenas Empresas de Galicia, ha organizado esta mañana una jornada informativa para abordar las principales preocupaciones del colectivo ante las dudas surgidas en torno a la aplicación del Real Decreto-ley 8/2019 que incluye, entre otras medidas, el registro diario obligatorio de la jornada para cada trabajador, obligatorio a partir del 12 de mayo.

Para esto ha contado con la colaboración del Jefe de Inspección Provincial de Trabajo y S.S. de Pontevedra, D. José María Casas de Ron, que amablemente ha accedido a participar en esta jornada informativa, acompañado por el Presidente de APE Galicia, D. José Ramón Caldas Martínez, la Vicepresidenta, Dña. Ana Prego Rodríguez, y la Asesora Jurídica de esta asociación y abogada laboralista, Dña. Anabel Fernández.

A partir del lunes, las empresas tienen la obligación de garantizar el registro diario de la jornada de trabajo de sus trabajadores, que debe incluir el horario concreto de inicio y finalización de la jornada realizada por cada uno de ellos, y por tanto, la Inspección de Trabajo empezará a comprobar a las empresas, que se enfrentan a sanciones graves que pueden verse duplicadas si su incumplimiento es reiterado.