APE-Galicia - Servizos

Praza de España, 1 – 1º Esq. – Ofic. 1 | 36002 – PONTEVEDRA
Telf.: 986891657 | Fax: 986891657
Inicio » Listado de noticias

O IGAPE CONVOCA AXUDAS AOS SERVIZOS DE ASISTENCIA, DIAGNÓSTICO E SOPORTE NA IMPLANTACIÓN DE SOLUCIÓNS DE INDUSTRIAS 4.0

Acordo do Consello de Dirección do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) que aproba as bases reguladoras das axudas aos servizos de asistencia, diagnóstico e soporte na implantación de solucións de Industria 4.0 para a súa realización en empresas galegas (programa Re-accionaTIC), cofinanciados polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional con cargo ao programa operativo Feder Galicia 2014-2020, e se procede á súa convocatoria en réxime de concorrencia competitiva.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA O FOMENTO E CONSOLIDACIÓN DO EMPREGO A TRAVÉS DO PROGRAMA I PARA AS EMPRESAS DE NOVA CREACIÓN E DO PROGRAMA II AS EMPRESAS CUALIFICADAS COMO INICIATIVAS LOCAIS DE EMRPEGO DE BASE TECNOLÓXICA

Consellería de Economía, Emprego e Industria

ORDE do 20 de decembro de 2017 pola que se establecen as bases reguladoras para o fomento e consolidación do emprego a través do Programa I, para as pequenas empresas de nova creación, e do Programa II, de incentivos ás empresas cualificadas como iniciativas de emprego de base tecnolóxica, cofinanciado polo Fondo Social Europeo, e se procede á súa convocatoria para o ano 2018.

6 MESES MÁS DE REDUCCIÓN EN LA CUOTA DE LA SEGURIDAD SOCIAL

La Xunta de Galicia amplia la cuota de 50 euros de la Seguridad Social para los trabajadores por cuenta propia o autónomos. Con esta ayuda, los autónomos gallegos podrán beneficiarse de seis meses adicionales de reducción en la cuota de la Seguridad Social, vigente en toda España, completando así un máximo de 12 meses de reducción. Las ayudas pueden solicitarse desde el 25 de Agosto hasta el 30 de Septiembre.

Encuentro autonom@

El pasado 3 de Julio tuvo lugar un encuentro entre autónomos, donde se ha puesto en valor el empleo autónomo, en una jornada de intercambio de experiencias entre los asistentes.