APE-Galicia - Servizos

Praza de España, 1 – 1º Esq. – Ofic. 1 | 36002 – PONTEVEDRA
Telf.: 986891657 | Fax: 986891657
Inicio » Listado de noticias

XORNADAS DE PRL DURANTE O MES DE OUTUBRO

Durante o mes de outubro, APE Galicia continúa realizando as XORNADAS DE PRL dirixidas a sectores como ALIMENTACIÓN, HOSTALERÍA, PEQUENO COMERCIO ou CONSTRUCIÓN.
O obxectivo principal destas xornadas é o de concienciar do importante que é que os autónomos adopten unha cultura preventiva no mundo laboral, e que estas medidas non se tomen unicamente como unha obrigación, senón como unha mellora para o seu benestar laboral, económico e persoal.
Están dirixidas principalmente ao colectivo autónomo, ao que APE Galicia representa, pero poden asistir calquera persoa que estea interesada nas mesmas.
Para máis información poden enviar un correo a info@apegalicia.es ou ben chamar ao 986 891 657 onde se lles dará toda a información que necesiten.
Os lugares elixidos para as xornadas son: Pontevedra ( Ape Galicia), Lugo ( AELU), Porto do Son, Marín ( Estrela de Marín), Santiago de Compostela ( CCA Monumental), Viveiro ( CCH VIVEIRO), Ferrol ( AEF), Palas de Rei, Ourense, Carballiño e Porto do Son.

INFÓRMATE NO 986 891 657 ou envíanos un correo a info@apegalicia.es

Flúor2019

Los alumnos del curso de márketing y comercio internacional acuden a "Flúor2019", Congreso Atlántico de Márketing Digital.

Flúor es el congreso de márketing más importante de Galicia. En él se reúne el talento más puntero en España en márketing digital para acercar las herramientas, técnicas y estrategias digitales más eficaces para marcas, empresas y negocios online.

VISITA DIDÁCTICA A ZFV

O pasado venres, 24 de maio, os alumnos do curso de AFD “Márketing e comercio internacional” que actualmente imparte APE Galicia foron de visita didáctica ó Consorcio da Zona Franca de Vigo.

Jornada Informativa sobre el registro diario obligatorio de la jornada laboral con José María Casas de Ron (Jefe de Inspección Provincial de Trabajo y S.S. de Pontevedra)

La Asociación de Autónomos e Pequenas Empresas de Galicia, ha organizado esta mañana una jornada informativa para abordar las principales preocupaciones del colectivo ante las dudas surgidas en torno a la aplicación del Real Decreto-ley 8/2019 que incluye, entre otras medidas, el registro diario obligatorio de la jornada para cada trabajador, obligatorio a partir del 12 de mayo.

Para esto ha contado con la colaboración del Jefe de Inspección Provincial de Trabajo y S.S. de Pontevedra, D. José María Casas de Ron, que amablemente ha accedido a participar en esta jornada informativa, acompañado por el Presidente de APE Galicia, D. José Ramón Caldas Martínez, la Vicepresidenta, Dña. Ana Prego Rodríguez, y la Asesora Jurídica de esta asociación y abogada laboralista, Dña. Anabel Fernández.

A partir del lunes, las empresas tienen la obligación de garantizar el registro diario de la jornada de trabajo de sus trabajadores, que debe incluir el horario concreto de inicio y finalización de la jornada realizada por cada uno de ellos, y por tanto, la Inspección de Trabajo empezará a comprobar a las empresas, que se enfrentan a sanciones graves que pueden verse duplicadas si su incumplimiento es reiterado.