APE-Galicia - Servizos

Praza de España, 1 – 1º Esq. – Ofic. 1 | 36002 – PONTEVEDRA
Telf.: 986891657 | Fax: 986891657
Inicio » Listado de noticias

APE Galicia firma un convenio de colaboración con el Banco Santander: Un paso más para seguir apoyando al colectivo autónomo

Ape Galicia y Banco Santander han firmado el lunes, 15 de abril un convenio de colaboración por el que facilita al colectivo autónomo al que esta asociación representa, un servicio financiero integral específico, con condiciones favorables, para facilitar y mejorar el desarrollo de su gestión y actividad.
Con este acuerdo, los asociados de APE Galicia dispondrán de ventajas preferentes en diversos productos financieros de Banco Santander. Además, la entidad bancaria prestará un servicio integral que abarca “cuentas para PYMES y autónomos, líneas de financiación, leasing, renting, factoring, confirming y otros”. Un paso más para seguir apoyando decididamente a los autónomos, como agente fundamental en nuestra economía.

O IGAPE CONVOCA AXUDAS AOS SERVIZOS DE ASISTENCIA, DIAGNÓSTICO E SOPORTE NA IMPLANTACIÓN DE SOLUCIÓNS DE INDUSTRIAS 4.0

Acordo do Consello de Dirección do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) que aproba as bases reguladoras das axudas aos servizos de asistencia, diagnóstico e soporte na implantación de solucións de Industria 4.0 para a súa realización en empresas galegas (programa Re-accionaTIC), cofinanciados polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional con cargo ao programa operativo Feder Galicia 2014-2020, e se procede á súa convocatoria en réxime de concorrencia competitiva.

Axudas do Igape para a bonificación dos custos do financiamento das PEMES

O IGAPE quere favorecer o investimento das PEMES en Galicia polo cal convoca as bases reguladoras para a habilitación dunha liña de reavais do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) para facilitar o acceso ao financiamento operativo (activo corrente) das pequenas e medianas empresas, instrumentadas mediante convenio de colaboración entre o Instituto Galego de Promoción Económica (Igape), as sociedades de garantía recíproca galegas e as entidades financeiras adheridas (Re-solve 2015), e procédese á súa convocatoria en réxime de concorrencia non competitiva.

Prazo de solicitude ata o 30 de Outubro de 2015

Se agranda la brecha entre los autónomos-pequeña empresa y las grandes empresas

Así lo manifiesta el último informe de la Comisión Europea elaborado por el equipo de Industria. Esa brecha es similar a la brecha social que se ha ido extendiendo a lo largo de la crisis. Las pymes españolas emplean al 79% de los trabajadores españoles, unos y otros se encuentran distanciados con los sectores que se encuentran en el otro margen de la comparación.

Autor: Juan Valenzuela (Responsable de Comunicación y Publicaciones de CIAE)