APE-Galicia - Servizos

Praza de España, 1 – 1º Esq. – Ofic. 1 | 36002 – PONTEVEDRA
Telf.: 986891657 | Fax: 986891657
Inicio » Listado de noticias

AS MEDIDAS ECONÓMICAS DE AXUDA A AUTÓNOMOS CONTRA A CRISE DO CORONAVIRUS

As persoas traballadoras autónomas, que vexan suspendida a súa actividade polo COVID-19, cando a súa facturación redúzase nun 75% respecto á media de facturación do semestre anterior, terán dereito a unha prestación extraordinaria.
A prestación será do 70% da base mínima de cotización do RETA. Durará 1 mes e poderá ampliarse se se prolonga esta situación.
Esta prestación extraordinaria non será compatible con outras prestacións da Seguridade Social.
O tempo que dure esta prestación entenderase como cotizado e non reducirá os períodos de prestación por cesamento de actividade futuros.

Requisitos:
- Alta no RETA (ou en R.E. de Traballadores do Mar), como mínimo desde a data de declaración de estado de alarma.
- Se a súa actividade non se inclúe entre as suspendidas, acreditar a redución do 75% na facturación.
- Liquidar, se existise, a súa débeda con Seguridade Social.

APE Galicia firma un convenio de colaboración con el Banco Santander: Un paso más para seguir apoyando al colectivo autónomo

Ape Galicia y Banco Santander han firmado el lunes, 15 de abril un convenio de colaboración por el que facilita al colectivo autónomo al que esta asociación representa, un servicio financiero integral específico, con condiciones favorables, para facilitar y mejorar el desarrollo de su gestión y actividad.
Con este acuerdo, los asociados de APE Galicia dispondrán de ventajas preferentes en diversos productos financieros de Banco Santander. Además, la entidad bancaria prestará un servicio integral que abarca “cuentas para PYMES y autónomos, líneas de financiación, leasing, renting, factoring, confirming y otros”. Un paso más para seguir apoyando decididamente a los autónomos, como agente fundamental en nuestra economía.

Ayudas de la Consejería de Trabajo y Bienestar

La Conselleria de Trabajo y Bienestar de la Xunta de Galicia ha publicado hoy las bases de dos tipos de ayudas para promover el autoempleo como medio para afrontar esta situación económica, poniendo a disposición de los autónomos y emprendedores un total de 20 millones de euros.